Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi

  1. Jak znaleźć wydarzenie?

    Wydarzenia możesz szukać za pomocą Wyszukiwarki widocznej zawsze w górnej części serwisu w postaci pola z przyciskiem „szukaj” lub w postaci ikony lupy, której naciśnięcie wywoła takie pole. Wystarczy, że wpiszesz tam nazwę wydarzenia, zespołu lub artysty i klikniesz „szukaj” lub naciśniesz „enter” na swojej klawiaturze a wyświetlimy Ci wszystkie wydarzenia w naszym serwisie związane z wyszukiwanymi słowami. Szukać możesz również miasta, obiektu (klubu, stadionu bądź areny) oraz typu lub gatunku wydarzenia (koncert, kabaret, spektakl lub rock, hip hop, komedia).

    Korzystając ze strony Wydarzenia prezentującej całą naszą ofertę możesz skorzystać z filtrów dostępnych po lewej stronie listy wydarzeń. Za ich pomocą łatwo określisz parametry poszukiwanego wydarzenia (zakres dat, artystę, zespół, miasto, obiekt, typ i gatunek) by zawęzić listę do tych, które spełniają Twoje oczekiwania.

  2. Jak kupić bilet?

    Gdy znajdziesz już interesujące Cię wydarzenie wystarczy że klikniesz widoczny przy nim przycisk „Kup bilet” by przejść do procesu zakupu biletów. Ten sam przycisk znajdziesz na stronie Wydarzenia prezentującej jego szczegóły.

    Po kliknięciu przycisku „Kup bilet” poprosimy Cię o wybór rodzaju biletów (dla wydarzeń mających kilka rodzajów jak na przykład bilet normalny, bilet VIP, loża, karnet 2-dniowy) oraz o wybór miejsca na sali (dla wydarzeń odbywających się na salach z numerowanymi miejscami). Następnie powinieneś podać nam swoje dane (w tym najważniejszy dla procesu – adres e-mail oraz dla biletów wysyłanych „do domu” - adres dostawy) oraz wybrać formę dostawy i płatności. Teraz pozostaje już tylko opłacić zamówienie (w tym celu przeniesiemy Cię na chwilę na stronę operatora płatności gwarantującego bezpieczeństwo i szybką realizację transakcji) i oczekiwać na bilet.

  3. Jakie są formy dostawy biletów?

    W przypadku większości wydarzeń oferujemy Ci dwa rodzaje biletów: elektroniczny – przesyłany w postaci wiadomości e-mail (w treści wiadomości lub jako załącznik do wiadomości) oraz domowy – przesyłany w postaci fizycznego biletu papierowego na adres wskazany w zamówieniu.

    Bilet elektroniczny możesz wydrukować ale nie jest to niezbędne. Możliwe jest okazanie go do kontroli na ekranie telefonu, tabletu czy nawet laptopa jeżeli będziesz go miał ze sobą. Bilet na urządzeniu mobilnym warto wcześniej zapisać w pamięci urządzenia (zapisać plik lub wykonać „zrzut ekranu” wyświetlając bilet z dobrze widocznym kodem QR lub kreskowym) gdyż w przypadku dużych wydarzeń lub wydarzeń z dala od ośrodków miejskich zdarzają się niezależne od nas i organizatorów problemy z dostępnością sieci komórkowych lub prędkością transmisji danych.

    Fizyczny bilet drukowany dostarczymy Ci kurierem lub Pocztą Polską o czym możesz zdecydować w trakcie składania zamówienia.

    Jeżeli chcesz osobiście kupić i odebrać bilet jest to możliwe w każdym z ponad 260 salonów EMPIK w Polsce. O bilety pytaj przy kasach. Sprzedawca skieruje Cię do stanowiska sprzedaży biletów, pomoże wyszukać interesujące Cię wydarzenie lub zaproponuje ciekawe wydarzenia, jeżeli nie jesteś jeszcze zdecydowany.

  4. Jakie są formy płatności za bilety?

    Zapłata za bilety kupowane w Internecie możliwa jest tylko i wyłącznie elektronicznie w chwili składania zamówienia. W celu dokonania płatności przekierujemy Cię na stronę operatora płatności gwarantującego bezpieczeństwo i szybkość transakcji. Nasz operator płatności umożliwi Ci zapłatę między innymi szybkim przelewem bankowym, BLIKiem czy też kartą kredytową.

    Zapłata za bilety gotówką możliwa w każdym z ponad 260 salonów EMPIK w Polsce jednakże w tym wypadku nie jest możliwe wcześniejsze zarezerwowanie lub zamówienie tych biletów w Internecie. Bilety wybierzesz i kupisz w kasach salonów gdzie sprzedawca pomoże wybrać wydarzenie, typ biletu i miejsc a także odpowie na ewentualne pytania dotyczące interesującego Cię wydarzenia.

  5. Jaki jest czas dostawy biletów?

    W przypadku biletów elektronicznych bilety dostarczymy na Twoją skrzynkę e-mail w czasie do 15 minut od chwili poprawnego zakończenia płatności za zamówienie. Pamiętaj, że ustawienia Twojej skrzynki lub automatycznych filtrów antyspamowych mogą przypadkowo skierować wysłane przez nas bilety do osobnego folderu lub folderu SPAM. W przypadki braku e-maila z biletami od nas w czasie 15 minut od zakupu sprawdź czy wiadomość nie została w ten właśnie sposób przesunięta do osobnego folderu w Twojej skrzynce.

    Bilety fizyczne wysyłamy najpóźniej trzeciego dnia roboczego po dniu poprawnego zakończenia płatności za zamówienie. Dokładamy wszelkich starań by bilety wysyłać jak najszybciej w związku z czym w większości wypadków bilety wysyłamy już następnego dnia. Dłuższy czas wysyłki może mieć miejsce w przypadku wydarzeń cieszących się ogromnym zainteresowaniem i jest związana z dużą ilością realizowanych wówczas zamówień.

  6. Jakie są formy dostawy biletów?

    Bilety elektroniczne wysyłamy wyłącznie w formie wiadomości e-mail.

    Bilety fizyczne wysyłamy Pocztą Polską w formie listu poleconego priorytetowego (przy czym warto pamiętać, iż Poczta Polska może doręczać taki list w czasie do 21 dni) oraz kurierem DHL (kurier zwykle doręcza przesyłkę następnego dnia roboczego po nadaniu).

    Warto pamiętać, iż kurier DHL doręcza przesyłki w godzinach 8-18 i nie mamy możliwości wskazania dokładnej godziny doręczenia. Jeżeli nie możesz odebrać przesyłki, która jest już w drodze do Ciebie DHL umożliwia przekierowanie jej do jednego z tysięcy punktów odbioru zlokalizowanych zazwyczaj w małych, osiedlowych sklepach lub kioskach. By skierować przesyłkę do takiego punktu skontaktuj się nami by uzyskać numer listu przewozowego a następnie z firmą DHL by ustalić przekierowanie.

  7. Czy mogę zmienić adres dostawy?

    By zmienić adres dostawy biletu fizycznego lub w przypadku gdy pomyliłeś się podając nam adres e-mail do wysyłki biletu elektronicznego – skontaktuj się z nami niezwłocznie pisząc na adres [email protected]ikbilety.pl lub pod numerem telefonu 603 401 148 (w dni robocze w godzinach 8:00-18:00).

  8. Co zrobić jeżeli bilet został zgubiony lub zniszczony?

    W przypadku zagubienia lub zniszczenia biletu prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected] i o opisanie problemu, uwzględniając jak najwięcej informacji o biletach (data i godzina zakupu, ilość i wartość, nazwa wydarzenia, adres dostawy). Każda decyzja o możliwości wystawienia duplikatu biletu podejmowana jest indywidualnie z udziałem organizatora wydarzenia.

  9. Czemu nie mam potwierdzenia płatności?

    Niektóre banki nie potwierdzają płatności elektronicznych natychmiast po ich wykonaniu zwłaszcza w przypadku płatności w dni wolne od pracy lub w godzinach nocnych. Płatność może także nie zostać przyjęta przez nasz serwis jeżeli czas jej realizacji przekroczył 20 minut od złożenia zamówienia. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z nami pod adresem[email protected] lub z Państwa bankiem.

  10. Co zrobić jeżeli nie dotarł bilet?

    Jeśli w dwa tygodnie po zamówieniu lub siedem dni przed wydarzeniem, po poprawnym przeprocesowaniu płatności za zamówienie, nie dotarł bilet fizyczny prosimy o kontakt pod adresem [email protected] lub pod numerem telefonu 603 401 148 (w dni robocze w godzinach 8:00-18:00).

    Jeżeli w czasie godziny od poprawnego przeprocesowania zapłaty za bilety nie dotarły na adres e-mail bilety elektroniczne prosimy o kontakt pod adresem [email protected] lub pod numerem telefonu 603 401 148 (w dni robocze w godzinach 8:00-18:00).

  11. Czy można zwracać bilety?

    Bilety można zwracać tylko w określonych przypadkach: w momencie odwołania wydarzenia, zmiany jej daty lub zmiany miejsca (miasta) wydarzenia. Serwis jest tylko pośrednikiem sprzedaży i nie odpowiada za zmiany w wydarzeniach lub ich odwołanie.

  12. Gdzie można znaleźć informacje o zmianach dotyczących wydarzenia?

    Informacje o zmianach i odwołaniach wydarzeń znajdziesz na stronie danego wydarzenia w ramach naszego serwisu, na stronie gromadzącej wszystkie informacje o aktualnych zmianach i odwołaniach a jeżeli kupując bilet podałeś nam adres e-mail otrzymasz taką informację również na wskazany adres e-mail.

  13. Gdzie i jak mogę zwrócić bilet?

    Bilety na odwołane imprezy zakupione na stronie internetowej empikbilety.pl należy zwracać listem poleconym wysyłając bilet wraz z dowodem zakupu lub oświadczeniem o zagubieniu paragonu fiskalnego na adres Empik Bilety, Al. Jerozolimskie 107, 02-011 Warszawa. Wartość zwróconych biletów (bez opłaty transakcyjnej oraz bez opłaty za dostawę) zostanie zwrócona na konto i metodą których użyto do zapłaty za zamówienie. Bilety zakupione w salonach należy zwracać w salonach.

  14. Ile wynosi czas na dokonanie zwrotu?

    Czas zwrotu jest wskazany w ogłoszeniu odwołanej imprezy. W przypadku braku takiej informacji należy dokonać zwrotu jak najszybciej. Maksymalny czas na dokonanie zwrotu nie przekracza 2 lat.

  15. Płatności i faktura VAT

    Formy płatności w przypadku zakupu w serwisie empikbilety.pl zależne są od operatora płatności. Zazwyczaj dostępne są szybkie przelewy internetowe, płatności kartami kredytowymi i debetowymi oraz BLIK.

    Formy płatności w przypadku zakupu biletów w salonach Empik to zazwyczaj płatność gotówką, płatność kartą podarunkową Empik, płatność bonami Sodexo oraz płatności kartami kredytowymi i debetowymi.

    W przypadku, gdy potrzebujesz otrzymać fakturę VAT, prosimy o przesłanie w wiadomości mailowej na adres[email protected] podając numer zamówienia oraz dane niezbędne do wystawienia faktury (nazwa firmy, adres rejestrowy firmy, NIP). Uwaga! Płatność za bilety zawsze następuje w chwili zakupu, rezerwacje biletów oraz odroczone terminy płatności nie są dostępne.

  16. Czemu na wybrane wydarzenia bilety są imienne?

    Jeżeli podczas składania zamówienia wymagane jest podanie niezbędnych danych osobowych (imienia i nazwiska, a niekiedy również numeru PESEL) oznacza to, iż charakter wydarzenia lub organizator stosując się do wymogów prawa jest zobowiązany do zebrania tych informacji. Bilety takie nie podlegają dalszej odsprzedaży i są ważne jednie wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość, który należy okazać do kontroli wchodząc na wydarzenie.

    Dostęp do danych osobowych klientów ma przeszkolony w zakresie ochrony danych osobowych pracownik spółki Empik S.A.

  17. Gdzie znajdę informacje o miejscu wydarzenia?

    Na stronie naszego wydarzenia zawsze znajdziesz dokładny adres pod jakim się ono odbywa. Często dołączona jest również mapka, ułatwiającą dojazd i zdjęcia obiektu. Informacje o nazwie i adresie obiektu znajdziesz także na swoim bilecie.

  18. O której przyjść?

    Godzina otwarcia wstępu na wydarzenie zależy od jego rodzaju. W przypadku koncertu w klubie warto pojawić się zazwyczaj około 1 godziny godziną startu koncertu. W przypadku dużych hal, aren czy stadionów zalecamy pojawić się przynajmniej 1.5 godziny przed godziną startu koncertu.

  19. Czy istnieje możliwość wniesienia na wydarzenie różnych przedmiotów, w tym jedzenia i picia?

    Prosimy sprawdzić regulamin wydarzenia w naszym serwisie, na stronie wydarzenia, organizatora lub na stronie obiektu, w którym wydarzenie ma miejsce. Często występują ograniczenia w tym zakresie.

  20. Czy można wyjść poza teren imprezy w trakcie trwania wydarzenia?

    Bilet upoważnia do jednorazowego wstępu na teren wydarzenia, po zeskanowaniu niemożliwe jest jego ponowne użycie chyba, że organizator to dopuści. O możliwość powrotu na wydarzenie decyduje zawsze organizator zatem zalecamy uprzednie sprawdzenie regulaminu wydarzenia oraz zweryfikowanie tego z ochroną lub osobami kontrolującymi wstęp już na miejscu.

  21. Od jakiego wieku można uczestniczyć w wydarzeniu?

    Prosimy sprawdzić, czy wydarzenie jest przeznaczone dla osób pełnoletnich, w innym wypadku wymagana jest zgoda opiekuna na uczestnictwo w imprezie. W przypadku niektórych wydarzeń warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie przez rodziców/prawnych opiekunów specjalnego formularza i przedstawienie go w chwili kontroli biletu.

  22. Warunki uczestnictwa nieletnich w wydarzeniu zawsze są wskazane w jego regulaminie

    Warunki uczestnictwa nieletnich w wydarzeniu zawsze są wskazane w jego regulaminie. Nie ponosimy odpowiedzialności za nie wpuszczenie na imprezę osoby niespełniającej warunków uczestnictwa.

  23. Czy dzieci płacą za bilety?

    Jeżeli na stronie organizatora nie ma opublikowanej informacji na ten temat, oznacza to, że nie ma specjalnych biletów z ulgami i należy zapłacić pełną cenę biletu. Bilet wstępu to również ubezpieczenie uczestnika w przypadkach losowych.